Sociální sítě vládnou světu a každý, kdo prodává na Jaudelam.cz, by je neměl podceňovat. Díky sociálním sítím se můžeme dostat ke svým existujícím nebo potenciálním klientům ještě blíž, a můžeme tak ještě lépe uspokojovat jejich potřeby. Co bude trendem sociálních sítí v roce 2020?
Zajímejte se o potřeby zákazníků
Chvilku se přestaňte spoléhat na své ověřené produkty, které jdou na dračku, a zajímejte se o zákazníkovy potřeby. Využijte sílu Instagramu a prostřednictvím denního přidávání Instagram Stories se jich ptejte různé otázky, co je zajímá, jak tráví svůj volný čas, nebo přidávejte ankety. Nedělejte je hala bala ale vytyčte si svůj cíl. Cílem může být zjištění jejich potřeb, důvod nezájmu o produkt, jakou cenu jsou ochotni zaplatit za určité produkty atd.
Ptejte se svých followerů různé otázky, buďte denně aktivní a snažte se jim co nejvíce přiblížit. Díky tomuto si je budete držet u sebe, ba co víc, můžete získat nové zákazníky.
Dlouhé textové popisy
Lidé nejčastěji tráví svůj volný čas prohledáváním sociálních sítí, čtou různé příspěvky, sledují videa, fotografie. Zkuste ke svým příspěvkům vytvářet delší texty, které zákazníka zaujmou. Pokud se jedná o produktové fotografie, zkuste jednotlivým produktům vymyslet jména, květnatý opis jejich používání, zkrátka prodejte svůj produkt nejlépe, jak víte.
Pokud se jedná o osobní příspěvky, podělte se o své vlastní zkušenosti, ptejte se jich, jestli se jim nestalo něco podobné, vtáhněte je do situace.
Video je IN, fotky jsou OUT
Větší část uživatelů různých sociálních sítí nejčastěji sleduje videa. Vymyslete pro ně něco zábavné, poučné, live video nebo jen video produktu. Video mnohem více zaujme než fotografie, protože mají produkt ,, přímo před sebou “. Nemusíte vytvářet dlouhá, náročná videa. I tak na zaujetí stačí prvních pár vteřin.
Máme pro vás malou radu. Jelikož nejčastěji si uživatelé prohlížejí videa na smartfónech nebo na tabletech, točte svislá videa a ne vodorovná.
Ilustrační foto: Pixabay.com