Ahoj, Jáuděláci,
dnes vám prozradíme pro některé možná zajímavý poznatek ze zákaznického servisu. Velmi často se nás ptáte, proč na sebe neuvádíme telefony, proč s námi komunikujete pouze přes livechat?
Někteří uživatelé si dokonce myslí, že stránka není důvěryhodná, když neuvádíme na sebe telefonický kontakt. V dnešní době je telefonická komunikace na ústupu, mnozí raději vyřídí věci zprávou, smskou, přes messenger … livechat je moderní komunikace 21. století. Navíc se celá konverzace ukládá a kdykoliv se k ní dá vrátit.
Klientský servis denně vyřídí velké množství vašich e-mailů a otázek. Pokud bychom byli na telefonu, můžeme se v jeden okamžik věnovat pouze jednomu klientovi. Takto agent dokáže komunikovat například i s pěti klienty najednou. Nikomu by se nelíbilo čekat na telefonu, dokud nebude volný operátor.
Livechat je dostupný denně od 9:00 – 12:00 a od 13:00 – 17:00. V pátek končíme už o 16:00.
Přes víkend pracujeme offline, ale odepisujeme na e-maily a schvalujeme vaše inzeráty.
Pokud máte jakékoliv dotazy, s důvěrou se na nás obraťte.
Ilustrační foto: Pixabay.com