Vulgarismy na síti - proč se to děje?

Vulgarismy na síti - proč se to děje?

Ahoj všem!

Nevíme, čím to je, ale v poslední době se nám několikrát stalo, že se nám na zákaznickém servisu objevil “arogantní týpek”, který častoval hlava nehlava všechny kolem sebe vulgárními výrazy a nadávkami. Už jsi někdy zažil něco podobného? Setkáváš se s něčím takovým v rámci byznysu?

Někteří klienti mají pocit, že si mohou dovolit vše – urážet ostatní, vulgárně se vyjadřovat, nadávat, slovně útočit… Lidé jsou různí a na našem zákaznickém servisu jaudelam.cz jsme už zažili kde co, ale vězte, že něco takového si nenecháme líbit. Takový klient je nejprve slušně upozorněn, aby přehodnotil své chování a začal psát slušně. Pokud se tak neděje, je jeho účet zablokován.

Nebojte se Trollů

Trollem bývá obvykle anonymní účastník online diskusí, blogů nebo fór,  který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.

Někdy se stává, že se takto začne chovat některý s uživatelů a vulgárně atakuje prodejce na jaudelam.cz v soukromých zprávách.  Opět, pokud na takového uživatele narazíme, důrazně jej upozorníme, a pokud své chování nezmění, jeho konto je zablokováno.

Pokud máš zkušenost s takovým  nepříjemným a vulgárním uživatelem, neváhej nás kontaktovat a informovat nás o něm na info@jaudelam.cz nebo na livechatu denně v pracovní dny od 9:00 – 12:00.

Chceme na jaudelam.cz vytvářet příjemné a přátelské prostředí, kde se setkává nabídka s poptávkou, a podobné výlevy nepříjemných a agresivních uživatelů trpět nebudeme.