Je to jednoduché! Přečtěte si naše tipy a triky a začněte vydělávat s Jaudelam.cz již dnes.
Je to jen 8 kroků, tak čtěte pozorně!
Krok 1 – Udělejte si průzkum “trhu”
Klíčem k úspěšnému inzerátu je vcítit se do kůže kupujícího. Udělejte si něco jako testovací nákup. Dejte si na Jaudelam.cz vyhledat inzeráty podobné vašemu a prohlédněte si je. Čím vás zaujal ten, který byste si vybrali?
Následně, když budete přidávat Váš inzerát, využijte to, co jste zjistili ve svůj prospěch, a aplikujte to na svůj inzerát originálním způsobem bez kopírování.
Krok 2 – Zvolte správný název inzerátu
Protože název inzerátu má pouze 100 znaků, zvolte slova, která jasně vystihují službu nebo produkt, který chcete prodávat a nabízet. Popis se v kategorii nezobrazuje, takže název řekne kupujícím, co prodáváte. Klíčové je, aby název jasně řekl kupujícímu, co služba obsahuje. Když na něj klikne, neměl by za tím vidět jiný inzerát.
Krok 3 – Použijte slova / slovník kupujících
Znovu si udělejte krátký průzkum a zjistěte, co “trh” nabízí a používejte slova, která by kupující ve “vaší kůži” hledal.
Krok 4 – Zařaď svůj inzerát do správné kategorie a podkategorie
Vybrat si správnou kategorii je třetina úspěchu. Opravdu! Když kupující hledají službu nebo produkt, výběr je směřuje do kategorií a podkategorií. Vciťte se znovu do kůže kupujícího a projděte si kategorii, kde chcete umístit svůj inzerát. Pokud je tam to, co chcete nabízet, jste pravděpodobně správně. Pokud ne, najděte si jinou vhodnější kategorii.
Pokud nabízíte něco, co se hodí do několika kategorií, tak “rozbijte” svou nabídku na menší služby a přidejte si více inzerátů. Neduplikujte je však bezhlavě, protože nebudete posunutí na vyšší level prodejce.
Zárukou úspěchu je vytvořit si jedinečné inzeráty do každé kategorie.
Krok 5 – Vyberte správné a kvalitní obrázky
Ano, obrázky jsou asi tím nejdůležitějším prodejním a marketingovým nástrojem, který máte na Jaudelam.cz. Výběr obrázku by měl přímo souviset s tím, co nabízíte, a co kupující dostane.
Příklad: Představte si obrázek, tak aby co nejlépe vizualizoval to, co děláte. Pamatujte, že v kategoriích vidí potencionální kupující jen obrázek a název. Chcete je tedy zaujmout okamžitě zajímavým obrázkem, který přitáhne jejich pozornost.
Každý inzerát by měl mít svůj jedinečný obrázek. Nedávejte proto dva stejné obrázky ke dvěma různým službám. Dávejte si také pozor, abyste používali relevantní obrázky. Např. při grafických návrzích loga, dejte raději obrázky prací, které jste již dělali nebo máte hotové. Nepoužívejte obrázky log stažených z internetu, zavádíte tím kupujícící, což může způsobit, že si Váš inzerát nikdo nekoupí. Kupující chce spíše vidět výsledky vaší práce.
Krok 6 – Zvolte správný popis služby
Na popis služby / produktu máte k dispozici 500 znaků (ne slov), využijte je proto co nejpřesněji, popište službu nebo produkt kupujícím. Představte svou službu, popište co kupující konkrétně dostane, kolik toho dostane a případně, kolikrát si má službu objednat. Např. u překladů je důležité uvést, zda je cena za normostranu nebo knihu a pod.
Krok 7 – Definujte správná klíčová slova
Při posledním kroku u přidávání inzerátu je uvedena kolonka klíčová slova. Tato kolonka tam není jako IQ test, ale slouží k tomu, aby Váš inzerát byl viditelný ve vyhledávači, který je umístěn na stránce vlevo nahoře. Zadávejte tato slova proto co nejvýstižněji a podívejte se na ně opět z pohledu kupujícího. Zadal by je do vyhledávání on, kdyby hledal vaši službu?
Krok 8 – video
Pokud máte možnost, přidejte si k inzerátu i video. Inzeráty “s videem” mají mnohem více objednávek než ty bez. Každý lepší telefon má již dnes možnost natočit kvalitní video. Postavte si telefon nebo webkameru na pevný podklad a řekněte něco o službě, kterou nabízíte. Účinné video by mělo být však krátké 30 až 60 sekund. Kupující bude vidět jak vás, tak službu, kterou nabízíte. Prodejte ve videu službu / produkt, který nabízíte, a také řekněte něco o sobě a svých zkušenostech.
Před samotným přidáním videa, nicméně doporučujeme jeho prohlédnutí a kontrolu. Ujistěte se, že je dostatečně ostré, kvalitní, zřetelné, srozumitelné a natočené na šířku! Hotové video následně pověste na Youtube a link přiložte do inzerátu.
Krok 9 – Vyplňte Váš PROFIL
Možná poslední “detail”, ale extrémně důležitý. Kupující důvěřují prodejcům, které znají. Vyplňte si proto veřejnou část profilu a přidejte si k němu fotku. Jsme lidé a rádi pracujeme s lidmi, které si umíme díky fotce představit.Věděli jste, že uživatelé s vyplněným profilem prodávají až 5x více?
Pokud jste se dočetli až sem – gratulujeme Vám!
Právě jste si několikanásobně zvýšili šance na zvýšení prodeje na Jaudelam.cz
Pojďte se s námi bavit a vydělávat. Přidejte si inzerát ZDE:
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás kontaktujte na info@jaudelam.cz
Ilustračné foto: Pixabay.com