Jak přidat ten nejlepší inzerát

Jak přidat ten nejlepší inzerát

Dnešní článek bude o tom, jaké inzeráty jsou ty nej. Proč jsou ty nej a jak si přidat ten nejlepší inzerát, který prodává. Zde je tedy 6 jednoduchých pravidel, jejichž dodržování je nad zlato:

Stručný nadpis

Kupující, kteří hledají na jaudelam.cz služby nebo produkty, nejčastěji hledají ve vyhledávání. Takže pokud prodáváš sdílení ve skupinách na Facebooku, tak by tvůj nadpis měl vypadat asi takto:

Uveřejním tvou službu / produkt ve skupině 100000 fanoušků na Facebooku

a ne takto:

Mám skupinu na FB, když chceš, tak ti v ní něco zveřejním

Cena

Na jaudelam.cz se už nasbíralo opravdu hodně inzerátů a konkurenci tu najdeš téměř v každé oblasti. Proto si udělej krátký průzkum, stačí zadat do vyhledávání tvé klíčové slovo, a hned zjistíš, kde se pohybují ceny.

Cena dohodou na jaudelam.cz neprojde. Jelikož jsme zároveň i obchod, kde si kupující službu kupuje, cena služby je konečná. Proto pokud chceš, dohodni se s kupujícím nejprve přes zprávy, přidej si inzerát a pak si jej kupující může koupit. Nebo mu můžeš vytvořit nabídku na míru. Máme v šuplíku několik tisíc vašich inzerátů, které neprošly z tohoto důvodu, škoda jich tam je …

Popis inzerátu

Je výborné, že umíš překládat do angličtiny, ale když v popisu nenapíšeš, že cena je za 1 normostranu, tak kupující ti pošle například manuál na ovládání VHS videa v obsahu 70 stran a bude to těžká komunikace.

Protože kupující si může vložit libovolné množství tvého inzerátu do košíku, stačí mu napsat, aby si např. “Objednal podle počtu stran” a hned ví, co má dělat.

Nebo pokud umíš dělat webové stránky, to je výborné. Jenže napiš do popisu přesně, co kupující např. za 1200 Kč od tebe dostane:

CMS systém, bez grafiky (tu je třeba dodat) nebo 5 podstránek a hlavní web za 1200 Kč,  v ceně není e-shop a pod.

Předejde se tak nedorozuměním po koupi služby.

Jak co nejlépe formulovat inzerát

Tak to je téma na samostatný článek a určitě ji v budoucnu i rozebereme. Nyní ve zkratce. Inzerát by měl být co nejkonkrétnější, typ “jsem grafik, udělám cokoli” není zcela ten správný příklad. Také “udělám ti web za 3 000 Kč” neprojde sítem.

Obrázky

Mnoho z vás stále podceňuje sílu obrázku. Hlavně všichni grafici, inzerát “udělám logo” bez příkladů práce se NIKDY neprodá. Vy se divíte proč, my to víme, také vám píšeme a pořád nic. Kupující jsou magneticky přitahováni hezkými obrázky, proto si můžete prohlédnout i to, že nejprodávanější jsou ty s nejkrásnějšími obrázky.

Obrázek je vaše výkladní skříň obchodu a protože chcete získat co nejvíce objednávek, tak ta musí být co nejkrásnější.

Topujte, topujte

Dostat se mezi doporučené inzeráty je ZDARMA, stojí to jen trochu aktivity, kterou dokáže udělat každý. Dostaňte svůj schválený inzerát mezi “Doporučené” nebo mezi “nej” velmi jednoduše a zvýšíte tím své šance na prodej. Případně je možné si topování inzerátu doplatit.

Tyto inzeráty se také častěji dostávají do našeho oblíbeného a čteného mailingu pro kupující a firmy, které hledají možná právě vaši službu.

Pro dnešek je to zatím vše, příště tedy blíže k jednotlivým tématům.