Proč na Jáudělám.cz komunikujeme pouze přes livechat?

Proč na Jáudělám.cz komunikujeme pouze přes livechat?

Ahoj, Jáuděláci,

dnes vám prozradíme pro některé možná zajímavý poznatek ze zákaznického servisu. Velmi často se nás ptáte, proč na sebe neuvádíme telefony, proč s námi komunikujete pouze přes livechat?

Někteří uživatelé si dokonce myslí, že stránka není důvěryhodná, když neuvádíme na sebe telefonický kontakt. V dnešní době je telefonická komunikace na ústupu, mnozí raději vyřídí věci zprávou, smskou, přes messenger … livechat je moderní komunikace 21. století. Navíc se celá konverzace ukládá a kdykoliv se k ní dá vrátit.

Klientský servis denně vyřídí velké množství vašich e-mailů a otázek. Pokud bychom byli na telefonu, můžeme se v jeden okamžik věnovat pouze jednomu klientovi. Takto agent dokáže komunikovat například i s pěti klienty najednou. Nikomu by se nelíbilo čekat na telefonu, dokud nebude volný operátor.

Livechat je dostupný denně od 9:00 – 12:00 a od 13:00 – 17:00. V pátek končíme už o 16:00.

Přes víkend pracujeme offline, ale odepisujeme na e-maily a schvalujeme vaše inzeráty.

Pokud máte jakékoliv dotazy, s důvěrou se na nás obraťte.

Ilustrační foto: Pixabay.com

Napsat komentář